Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.01.2015

Kiko - 701 Wood

Wood to lakier magnetyczny, do którego nie mam zamiaru używać magnesu. Po co go wiec kupiłam, zapytacie. A do stempli. Lakiery magnetyczne są zazwyczaj gęstsze od zwykłych (przynajmniej te co ja mam) i dosyć ładnie się odbijają. Ten też całkiem nieźle się w tej roli sprawdza, a brązowe lakiery do stempli to chyba rzadkość. 
A przy okazji bardzo mi się podoba jako samodzielny lakier. 

Wood is a magnetic polish that I am not gonna use with any magnet. Why did I buy it, You may wanna ask. Well.. for stamping. Magnetic polishes are usually thicker than normal ones (at least the ones I had a chance to try) and they stamp pretty nicely. This one is doing pretty good job here and lets face it that brown stamping polishes are not very common.
And I really like it on  my nails as a base polish too.


29.01.2015

BingoSpa - maseczka błotna do twarzy. Face mud mask.

No nareszcie produkt BingoSpa, który mnie zadowolił. Po wypróbowaniu szamponu [klik] i odżywki [klik] myślałam, że ich produkty po prostu mi nie pasują. Ale ta maseczka nabiła trochę pozytywnych punktów :)

Finally BingoSpa product that I like. after trying the shampoo [click] and hair conditioner [click] I though that their products are simply not for me. But this mask made it all better :)


28.01.2015

Połyskujący piasek i różyczki. Sparkly sand and roses.

Nie zanudzam Was stemplami? Ostatnio tylko to pokazuję... a przedwczoraj przyszły kolejne trzy płytki :) 

I hope I don't bore You with stamping. I am not showing anything else lately... and I just got another 3 plates on Monday :)



26.01.2015

Black & White.

Chyba się powtarzam... ale uwielbiam czarne lakiery i czarne paznokcie :p To samo tyczy się czarno białych kombinacji. Dwa kolory a tyle możliwości :)

I must be repeating myself... but I love black nail polishes and black nails :p Same thing if it comes to black and white combinations. Two colour and endless possibilities :)

25.01.2015

Avon - Radiant Rose

Mam dla Was kolejny piaseczek Avonu. Z jego dostępnością są coś problemy, ale miejmy nadzieję, że w końcu będzie można go normalnie z katalogu zamówić. Zobaczcie jaki ładny :)

I have another sand polish from Avon for You. There are some problem with it's availability (in Poland), but lets hope it will come back and You will be able to order it from catalog. Look how lovely it is :)


22.01.2015

Kiko - 364 Dark Crimson

Przed Wami najmodniejszy kolor roku 2015. Według Pantone to własnie marsala będzie królowała w tym roku na wybiegach, w makijażu i dodatkach ds domu. Ja tam się ciesze, bo kolor mi odpowiada. A ten lakier chyba specjalnie czekał na 2015 rok. Kupiłam go jakoś rok temu, gdy był wycofywany z kolekcji Kiko. Chyba nie przewidzieli, że kolor będzie tak popularny ;)

Let me present You a colour of the year 2015. Accordint to Pantone marsala will be the queen of runaways, makeup and home decors thos year. Fine by me, I love it. And this polish did it on purpose and hid waiting for 2015. I got it about a year ago when it was discontinued from Kiko collection. I guess they didnt expect it to be so popular now ;)


21.01.2015

Avon - wygładzający peeling cukrowy. Brown sugar body scrub.

Może niektóre z Was pamiętają peeling cukrowy z serii Planet Spa w twardej okrągłej butelce. Można go było kupić w Avonie  kilka lat temu. Produkt świetny, ale opakowanie tragiczne. Twarde, male i trzeba było się nieźle natrudzić, żeby peeling z niego wycisnąć. Zużyłam chyba 2 albo 3 buteleczki, bo sam peeling był super i dałam sobie spokój. Potem produkt został wycofany, a lata później (czyli kilka miesięcy temu) powrócił w wygodnej i miękkiej tubie :) 

Maybe some of You remember Planet Spa sugar scrub in a hard, round bottle. You could get it in Avon years ago. The scrub itself was great, but the bottle was a disaster. Hard, small and You had to really try hard to squeeze the peeling out. I have used maybe 2 or three bottles, cause the peeling was great, but after that I just gave up. Then it was discontinued to come back years later (few months ago) in a nice, soft tube :)


20.01.2015

Odrobina prostoty. A touch of simplicity.

Kolejny wzorek z cudnej płytki BP-L006. Przyznam, że to chyba moja ulubiona z całej czwórki [klik]. Wzroki niby proste, ale takie ładne, że mam ochotę po kolei je wszystkie ponosić.

Another pattern from the lovely BP-L006 stamping plate. I think this is my favoutire one out the four I have [click]. The images seem to be simple, but so nice that I wanna wear the all one by one. 



19.01.2015

Cliché - Comboio Fantasma

Ten lakier spodobał mi się gdy tylko został wprowadzony do sprzedaży. Uwielbiam połączenie czerni i bieli. A tu mam rożnej wielkości czarne i białe drobinki brokatu bez zbędnych nitek (te pojawiają się w wielu brokatowych lakierach ostatnio). 

This polish caught my eye as soon as it was available on sale. I love the black and white combination. And here we have different sizes of black and white glitter without those tiny stripes that seem to be everywhere lately.


18.01.2015

Cliché - Espuma

Espuma po Portugalsku znaczy piana. Bardzo trafna nazwa dla tego lakieru. Odcień jest leciutki, przejrzysty i chociaż w buteleczce wyda się być biały, to jest to taka złamana biel.

Espuma in Portuguese means foam. And it is a very accurate name for this polish. The shade is so light and transparent. And even though in a bottle it looks like white, it is a very soft shade.


17.01.2015

Zdobienia listopada i grudnia. November and December's nail art.

Bardzo opóźniony i znowu łączny post podsumowujący malunki na paznokciach w listopadzie i grudniu. 

Very late and again joined post with all the nail arts from November and December. 


16.01.2015

BingoSpa - Collagen pure hydrating shampoo.

Kolejny produkt BingoSpa. Niestety wypadł u mnie jeszcze gorzej niż wczorajsza odżywka. O ile odżywkę udało mi się skończyć, to z tym szamponem tak łatwo nie jest. A już sobie wyobraziłam piękne, jedwabiste i lśniące włosy :p

Another BingoSpa product. Unfortunately it is even worse than yesterdays hair conditioner. The conditioner I managed to finish. It is not going so good with this one here. And I already imagined my hair being so silky, shiny and gorgeous :p


15.01.2015

BingoSpa - szybka odżywka do wlosow. Fast hair repair conditioner.

Pogoda mi się popsuła, mam wiec przymusowa przerwę od swatchowania lakierów. Pomęczę Was trochę zaległymi recenzjami ;) Od jakiegoś czasu używam kilku produktów Bingo Spa, wiec to o nich bodziecie miały okazje w najbliższym czasie poczytać. Dzisiaj odżywka do włosów.

The weather got nasty so I have an obligatory break from nail polish swatches. I will bother You then with some delayed reviews I have ;) I have been using Bingo Spa product for a while now so in the upcoming days You will have a chance to read about a few of them. Hair conditioner for today.



13.01.2015

Czasami wystarczy trochę brokatu. Sometimes a bit of glitter is enough.

Dzisiaj mam coś prostego i szybkiego do wykonania. Fioletowy lakier Hean Sugar Violet pokazywałam już jakiś czas temu. Wyciągnęłam dwa toppery z szuflady i dodałam odrobinę u nasady paznokci. 

Today I have something fast and simple. I was showing You the purple Hean Sugar Violet some time ago. I got two toppers from my drawer and I added some at the base of the nails. 



12.01.2015

Tak słodko dawno nie było. It wasn't so sweet in a while.

Obiecałam Wam wczoraj pokazać nowe płytki Born Pretty w akcji. Przed Wami mega słodkie paznokcie :) Jest różowo, są kokardki i mieniące drobinki. Kogo zabolały zęby? :p

I promised You yesterday to show new Born Pretty plates in action. Here You have super sweet nails :) It's pink, sparkly and with ribbons. How got sick? :p


11.01.2015

Born Pretty Store - Nowe, duże płytki. New, large stamping plates

W piątek przyszła do mnie paczka z nowymi, dużymi płytkami Born Pretty. W moje łapki trafiły 4 z nich. Pokażę je Wam zatem razem i o nich trochę opowiem. W najbliższym czasie  możecie się spodziewać sporo stempelkowych paznokci (z reszta nic innego ostatnio nie robię) i nie chce się przy każdym z nich powtarzać ;)

Last Friday I received a parcel with the newest large Born Pretty stamping plates. I got 4 of them and today will show You all of them. In the nearest future You can expect lots of stamping manicure (I actually don't do anything else lately, just stamp) and I don't want to repeat myself in every post ;)


10.01.2015

Hean - 856 Sugar Pink

To już ostatni lakier jaki mam Wam do pokazania z serii Sugar Crystals. Kolekcja nie jest w pełni piaskowa jak na początku sądziłam. Jest kilka gładkich, półmatowych wyjątków. Taki jest i ten lakier.

This is the last polish I have to show You fomr the Sugar Crystals collection. The while like is not fully sandy as I though at the beginning. There is a few smooth, but half-matte polishes. Just as this one.



08.01.2015

Zimowy konkurs z BM - WYNIKI :)

(sorry, polish only)

Pora ogłosić zwyciężczynię konkursu zimowego. Bardzo dziękuję wszystkim za udział. Otrzymałam aż 27 zgłoszeń :) Tematyka była bardzo lekka (tak mi się wydaje), technika dowolna i powiem Wam, że tą różnorodność widać na zdjęciach. Pojawiło się chyba wszystko, z czego bardzo się cieszę

Niestety nagrodę mam tylko jedną. Decyzja była trudna i ponad godzinę dyskutowaliśmy z B. która praca powinna wygrać. Zdecydowały najmniejsze detale.

Zestaw płytek Bundle Monster CYO2014 leci do Tamit24 :)
Serdecznie Ci gratuluje! 

07.01.2015

Syrenki. Mermaids.

Myślałam, zmieniałam koncepcje kilka razy, aż w końcu wymyśliłam. Taki lakier potrzebuje szczególnej oprawy. Syrenkowej :)

I was thinking, changing ideas a few times and finally I got it right. This kind of polish needs a special extras. Mermaids :)



06.01.2015

Mroźne śnieżynki. Frosty snowflakes.

Dopóki zima trwa korzystam ze śnieżynkowych wzorów. Jakby nie było, to jedne z moich ulubionych :)
Dlatego jeszcze trochę Was nimi pomęczę. Dzisiaj coś na niebiesko.

While the winter is still on I am gonna use more of the snowflake patterns. That's one of my favourite :) So if You don't mind I will bother You with them a bit more. Today something blue.



05.01.2015

Avon - Teal Glitter

Nie mogę wyjść z podziwu nad tą kolekcja lakierów Avon. Co  jeden to lepszy :p
Pokazywałam Wam już Crystalized Pink i Polished Plum. Dzisiaj na życzenie Teal Glitter. Lakier - cudo. Siedzie i się gapie na paznokcie :p Dobrze że mi już trochę podrosły, to mam większą powierzchnie do podziwu :p

I am so stunned by this nail polish collection from Avon. Every next polish is better than the previous one.
I was showing You already Crystalized Pink and Polished Plum. Today, as You wished, I have Teal Glitter
What a beauty. I keep staring at my nails :p and I am so glad they managed to grow a bit because I have bigger surface to admire :p



Kto jeszcze się nie zgłosił do konkursu? + ważne info

Już tylko do północy przyjmuję Wasze zgłoszenia do konkursu. Zostały ostatnie godziny na wykonanie i wysłanie zimowych paznokci. 

Szczegóły konkursu TU.


Jeszcze ważna informacja. Jeśli wysłałaś mi swoje zdjęcia a nie otrzymałaś ode mnie potwierdzenia, to znaczy że mail do mnie nie dotarł. Na wszystkie maile wysyłałam informację zwrotną.
Wyślij mi swoją prace jeszcze raz, albo skontaktuj się ze mną poprzez komentarz lub na FB. Szkoda, żeby któraś praca mi umknęła.

04.01.2015

Kiko - 339 Cornflower

Lakiery Kiko są już dostępne w Polsce :) W Warszawie został otwarty pierwszy sklep Kiko. Dziewczyny z okolic na pewno już tam zajrzały. 
Przed świętami wybrałam się do "mojego" sklepu bo Mikołaj stwierdził, ze sama dobrze wiem co chce (cwaniak) i co... wyszłam z pustymi rękami. Szok! :p

Kiko polishes are finally available in Poland :) The first Kiko shop has been opened in Warsaw. Local girls probably already saw it.
Right before Christmas I visited "my" Kiko shop since Santa told me I know better what I want and... I left empty handed. Shock! :p


Dlatego dzisiaj mam nieco starszy lakier, który czekał na swoja kolej. Odcień niebieski z lekko fioletowymi i szarymi tonami. Bardzo ładny i pasuje zarówno na zimę jak i na lato ;)
Konsystencja rzadsza, konieczne są 2 warstwy (lub 3 cienkie). Wysychanie raczej w normie. Pędzelek plaski, nie za duży. Ja tam bardzo lubię ich lakiery, chociaż różnią się miedzy sobą konsystencją i pigmentacją i w sumie nie wiadomo na co się trafi. Za to wybór kolorów maja przeogromny!
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




That's why today I have an older polish that was waiting for its turn. It is a nice shade of blue  with a bit of purple and grey tones. Really nice that will look good in winter and in summer :)
The consistency is rather runny and it needs 2 coats (or 3 thin ones). Drying time is ok. The brush is flat, but not too big. I like their polishes though they may differ in consistency, pigmentation and generally You dunno what to expect. But the choice of colours is amazing! 
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


Booooo :p


03.01.2015

Avon - Anew Hydra Recovery Overnight Mask

Chwila przerwy od lakierów. Dzisiaj mam dla Was recenzję dziwnego produktu, którego byłam ciekawa jak tylko pojawił się w katalogu. Jako że jesienią zmieniam pielęgnację cery na bardziej nawilżającą i nieco bardziej treściwą postanowiłam spróbować tego cuda :)

A little break from nail polishes. I have a weird product review for You today. I was curious about it as soon as it showed up in a catalog. And since in autumn i chance my face routine to more moisturizing and rich I decided to try it out.


02.01.2015

Essence "I Love Nude" (zapowiedź/preview)

Limitowana edycja "I Love Nude" pojawi się w sprzedaży w lutym 2015. Kolekcja może nudna, ale bardzo przypadła mi do gustu :) Szczególnie dwa ostatnie cienie wpadły mi w oko.

Essence limited edition "I Love Nude" will available in stores in February 2015. Maybe a bit boring collection, but i like it :) Especially those two last eye shadows.


01.01.2015

Catrice ''Rock-o-co" (zapowiedź/preview)

Nowy rok zaczynam od zapowiedzi :)
Lets start new year from previews :)

Limitowana edycja "Rock-o-co" dostępna będzie od lutego do marca 2015 w wybranych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Słowenia, Hiszpania, Polska, Jemenie, Jordanii, Tunezji, Tajlandia, Malezja, Singapur, Filipiny, i Chile

"Rock-o-co" limited edition will be available from February till March 2015 in selected countries: Germany, Austria, Switzerland, Hungary, Slovenia, Spain, Poland, Yemen, Jordanian, Tunisia, Thailand, Malaysia, Singapore, Philippines, and Chile